Cine pula mea e Monica Tatoiu?!


   De fapt nu vroiam să fiu așa de vulgar ci să încep în feul următor: cine pula mea e Monica Tatoiu?!
Până acum vreo lună de zile nu aveam habar cine-i asta [nu că acum aș știi mai multe despre ea]. Dacă mă întrebai despre ea probabil că-ți ziceam că-i o babă nefutută care se crede încă bună de pulă și are o sumedenie de complexe legate de aceste lucruri… Ei bine… la fel ți-aș răspunde și acum doar că astăzi am confirmarea celor zise anterior dar în plus mă și enervează la culme persoana ei!


   Nu mai pot urmări un post de televiziune de căcat care transmite știri de căcat și care are emisiuni de căcat că hop și Monica Tatoiu! O fi vreo asociere între ea și căcat, o fi scatofagă, dar oriunde-i un căcat la mijloc apare  ea precum coaja de prună peste diaree! S-a futut în cur aia de la Jean Monnet, Tatoiu își da cu părerea; o fute Mazăre pe una de 17 ani, Tatoiu semnează condica ; a câștigat o victimă a sclaviei sexuale despăgubiri de 325.000 de euro, Tatoiu știe totul despre prostituție! 
   Oriunde este  vorba de futai Tatoiu își da cu părerea! Monica Tatoiu expertă în futai și căcaturi! Frate, cine dracu-i asta să-și dea cu părerea despre tot și despre toate? Cum de a ajuns baba asta să le știe pe toate? Cum ne poți vorbi despre morală și moralitate când tu ți-ai făcut banii de pe urma unei afaceri tip M.L.M.  ?! [Director Oriflame România; afacerile tip M.L.M. intră în categoria înșelătorie în multe țări și în curând și în Europa.] Ba, am ajuns să apreciez emisiunile în care apare Serghei Mizil, în pula mea!!!!!!!!!!! 
   Să revenim la oile noastre sau cacatu’ nostru ori babele noastreaCriza vârstei prin care trece, sexualitatea reprimată, menopauza, frustrările ei mă scot din sărite! Frate, nu se găsește vreunul tânăr s-o fută? Vă rog eu frumos, futeți-o pe asta! Vă rog! Se vede că asta vrea și asta-i lipsește! Transpiră prin toți porii doar „trage-mi-o! trage-mi-o!” Și când apare îmbrăcată punk la Măruța și când face pe profesoara severă la „Acces di(n)rect” sau când face pe feminista moralistă pe la RTV… Vă rog, vă implor, futeți-o unu' deoarece ori bărba-su nu mai e în stare ori visează ea la păstârnac tânăr dar până la urmă problema-i futaiu’! Dacă nu se bagă nimeni mă ofer eu (cer doar 3 shot-uri de Jager și 10 beri ca să nu-mi pese de riduri, țâțe până la genunchi și cur lăsat) numai să nu o mai văd la teve cum își da părerea despre tot că fac dizenterie!