Săpunul satanic și conspirația Iudeo-Masonică

 Mă trezesc brusc, un pic speriat, dar cuprins de un sentiment plăcut. În loc să descrească, treptat, ca orice senzație de după somn, plăcerea creștea și creștea și creștea.... Doamne iartă-mă și păzește-mă! Plăcerea venea de la propria mână care se afla sub cearceaf și mă atingea ACOLO!
 "Piei Satană!" mi-am zis în timp îmi retrăgeam mâna de pe Păcat. Am reușit să mă calmez cu greu după trei "Tatăl Nostru" și am încercat să-mi pun gândurile în ordine. De unde onanismul ăsta care mă încearcă?! Eu, care niciodată nu am încălcat poruncile divine și conduita creștină, mă transform peste noapte într-o bestie luciferică!
 O plimbare îmi va tempera poftele necurate!



 În timp ce pios pășeam pe alee mă întâlnesc cu vecina de vizavi. Ochii mi se aruncă plini de dorință asupra sânilor ei și o căldură îmi învăluie zona inghinala! Îngrozit o iau la fugă! Reușesc să mă liniștesc abia dupa ce îmi scuip în sân și mai zic cinci "Tatăl Nostru".
 Ajung în casă. Totul este bine, trebuie să-mi adun mințile! Caut la televizor postul "Trinitas TV" că e ora când se transmite Top 10 cu ultimele cântece religioase. Din nou mă cuprinde căldură aia, numai că acum e în spate, acolo unde nu ajunge soarele. Nu se poate așa ceva! Sar din fotoliu și-mi dau seama că în loc de "Trinitas" sunt pe "Acasă TV" și Solcanu prezintă vremea îmbrăcat în costum de baie. Sodomie! Nu se poate, nu mi se pot întâmpla mie aceste lucruri!
 Mă reped în baie să spăl păcatul de pe mine și ce să vezi? În loc de săpunul obișnuit aveam unul satanic (vezi poza pentru dovadă). Iisuse din ceruri! Asta era cauza decăderii mele! Unde m-am spălat cu el m-a atins păcatul și dorința bolnavă!
  Rapid mă duc să aprind candela dar flacăra se stinge și trei icoane cad de pe perete! La biserică, trebuie să merg la biserică! Din păcate este perioadă BAC-ului și curtea bisericii este plină. Încerc să mă strecor dar nu reușesc. Nu, nu se poate! Trăiesc un coșmar!
 Ca orice creștin aflat în cumpănă iau telefonul și formez numărul de la Linia Verde "Ortodocsu' în dificultate". "Pentru spovedanie apăsați tasta 1... Pentru a vorbi cu un preot apăsați tasta 9..." Dumnezeule Mare și Sfinte Sisoie, ăștia mă pun pe hold când omenirea depinde de această descoperire!
  Dintr-o data gândul bun mă lovește: sunt prieten pe Facebook cu Preafericitul Daniel!
  Tocmai ce i-am dat mesaj cu cele întâmplate. Să sperăm că nu a fost prea târziu! Să sperăm că soarta lumii nu este pecetluită!
  O să revin cu amănunte!

Update 1:
 În urma anchetei întreprinse de B.O.R. s-a aflat că dezastrul a fost evitat în ultimul moment! Se pare că săpunul este produsul minților diabolice din Iudeo-Masoneria mondială și scopul lor era să subjuge omenirea prin această metodă! Planul fusese așa de perfid si complex încât sponsorul oficial al Patriarhiei Române ajunsese săpunul Dettol și fiecare față bisericească avea rezerve nelimitate și gratuite pentru tot restul vieții!

Update 2:
 Efectele renunțării la acest săpun s-au văzut imediat: preoții nu s-au mai atins de bani și renunță la posesiunile material. Catedrala Mântuirii Neamului nu va mai fi construită și 90% dintre bisericile actuale se vor transforma în școli, spitale și orfelinate.

Update 3:
Gigi Becali vinde Steaua (Doamne Ajută!) și Nadia Comaneci declară "Halvarina Rama conține săpun satanic!"

P.S. Mă gândesc că dacă în loc de săpun aveam șampon satanic, numai tâmpenii îmi treceau prin cap...