De la TeVe - Roachere, nu te mai votez!

Dintr-un reflex idiot, când întru în camera mea, dau drumul la teve. Nu că m-aş uita sau că aş asculta ce se zice pe-acolo, volumul este anulat.
M-am ridicat din fotoliu să elimin ultima bere îngurgitată şi inevitabil am ridicat şi ochii dinspre notebook spre teve. Şoc şi groază! Pe Realitatea Tv (nu bag link căci nu-mi dau păpică) un grup de oameni "de bine", adunaţi în jurul unei mese! Printre ei o figură cunoscută dar care, în concepţia mea de până acum 5 minute, se potrivea în locul ăla că filtrul pe ţigară (băieţii ştie!)




Un tip cu pleată, bărbos, cămaşa în carouri...roacher de-al meu. A, stai, e baiatu' ăla de la Partidu' Verde sau Ecologist căruia promisesem în sinea mea că-i dau votul la următoarele alegeri. Cernea, Cernat, ceva de genul ăsta. Chiar le vorbisem unor prieteni despre el zilele trecute.
Discurs o.k., pare că vrea să schimbe ceva. Nu are platformă program sau măsuri anti/pro orice, însă nimeni nu are de-astea aşa că nu-l taxăm încă. Încă are votul meu. Însă cum p%@a mea te-ai prezentat în stiudio la Realitatea Tv (tot nu dau link...mă lipesc şi eu de-o bere, ceva?)?! Eşti disperat să faci capital politic sau pur şi simplu nu te duce capul? Nu-ţi dai seama că aia te-au chemat la mişto doar ca să se dea mari cu "Uitaţi şi roacherii, tineriii, ăia de care ni se rupe, ăia de-al căror intelect ne batem joc sunt cu noi!"
Tu nu-ţi dai seama, măi roachere, că prin acţiunea ta ai girat un grup de oameni "de bine" care a falimentat ţara asta? Nu-ţi dai seama că te transformi în ceea ce urăm cel mai mult noi cei care mai gândim, doar pentru o apariţie la tv şi populism ieftin? Tu chiar crezi că ascultă cineva ce zici acolo la Realitatea Tv (încă aştept bereeeeeaaaaa)? Nu vezi că eşti doar un papiţoi pus ca decor exotic între nişte babuini.
Votul meu l-ai pierdut cu siguranţă, roachere!