Din Puţa Gândirii - Despre culori

Se face că era acum mult timp un om foarte deştept care s-a gândit să clasifice culorile şi aşa a apărut ROGVAIV. Apoi a venit alt deştept şi i-a zis:
"Bă bou...deşteptule! Da' albul şi negrul ce sunt?"
"Să-mi bag p@#a că am uitat de ele! Deja nu mai pot să modific denumirea asta mişto de ROGVAIV aşa că o să le spunem non culori!"
"Super tare!"



 Un catraliard de ani mai târziu era un gagiu care se plictisea şi a zis:
"Doamne, dă' şi mie ceva cu ţâţe şi buci că m-am săturat s-o frec fără spor!"
"Eşti sigur, fiule?"
"Da, Doamne!"
 "Fiule, mai întreb o data, eşti absolut sigur?"
[Exasperat]"Daaaaaaaaaaaa!!!!!!!!"
"Bine fiule, atunci să vedem ce eşti dispus să faci pentru a plăti prostia asta şi pentru a-ţi aduce aminte pe veşnicie de cât de nărod ai fost..."
[Râzând]"Să-mi smulgi o coastaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!"
Şi aşa a apărut Eva. Buci, ţâţe, tot tacâmul. Coastă lipsă la inventar. Şarpe. Măr. Exil. Cu toate astea era fericit că avea buci şi ţâţe numai pentru el (de, tot idealist rămăsese.)
Peste un spiliard de catralioane de ere o urmaşă pe linie paternă a Evei şi un urmaş pe linie de sora pisicii menajerei lu' mama lu' Adam.
"Iubitule, îţi place culoarea unghiilor mele?"
"Este superbă nuanţa asta de roşu, iubito!"
"Este corai insensibilule!"
 ***************************
"Iubitule, hai să ne luăm haine la fel pentru cununia verişoarei mele!"
"Ce idee splendidă dragostea mea!"
Trei zile mai târziu şi după ce el şi-a cumpărat cămaşa fără a fi însoţit de jumătatea indispensabilă a vieţii lui. [Mare greşeală, băieţii ştie!]
"Iubitule uite ce rochie albastru-electic mi-am luat!"
"Şoricel şi eu mi-am luat o superbă cămaşa albastră!"
"Este turcoaz idiotule!"