Am împlinit o luna şi o zi sau două

Pe 19 septembrie al anului de graţie 2010 am relansat "Găina cu Trei Picioare." Unii m-au criticat, alţii m-au aplaudat. Eu poate am vrut să sune altfel blogul sau poate mă aşteptăm la altceva. Una peste alta sunt mulţumit şi-mi urez "La mai multe luni!" şi mă pup singur. Evident că voi bea şi o bere, două...trei, patru...
Celor care au fost nemulţumiţi de lipsa diactiticelor şi de cele câteva greşeli de tipar/exprimare din blog vreau să le mulţumesc pentru critică şi ţin să le precizez: scriu mai mult de la serviciu şi nu prea am cum să comut între tastatura românească şi aceea US, iar greşelile le fac din cauza faptului ca am multe idei pe care vreau să le expun într-un timp cât mai scurt. Dar, trebuia să fie un dar, promit că o să corectez.
Hai noroc!