De la Teve - Lansare Noua Gamă Sony Vaio

Nu o să vorbesc despre ce noutăţi au adus cei de la Sony sau despre chestii tehnice. Vreau să vorbesc despre un om de la Sony. Numele i l-am uitat însă este Marketing Manager şi ţinea un mic discurs, filmat si redat la o emisiune T.V. Marketing Manager Sony România! Oau! Înseamnă că eşti cineva, înseamnă că te duce capul, că eşti un profesionist! Din punctul meu de vedere nu prea împlineşte calităţile enumerate în fraza anterioară. Poate am judecat pripit auzindu-l doar 5 minute, însă iată ce nu mi-a plăcut:




1. Tic verbal. A repectat cuvântul "efectiv" de atâtea ori încât aproape îl anticipam.
2. Orator anost. M-a luat somnul după primul minut.
3. Rom-gleza. Este obositoare fraţilor şi produce aberaţii de fac întindere la neuroni. Exemplu: "...echipat cu un procesor core i (pronunţat ai) three" sau "...cât mai .o.k." (după mine şi exprimarea-i idioată ori este "o.k." ori nu; nu prea-mi sună bine "mai o.k. decât altul...")
4. Aberaţii tehnice. "...este echipat cu SSD, care este mai rapid de 6 ori faţă de un HDD clasic..." În cazul în care nu ştiţi diferenţă dintre SSD şi HDD este că unul este SSD şi celălalt HDD, iar diferenţă dintre HDD şi HDD clasic nu există deoarece HDD-ul este HDD şi atât! Fraza trebuia să sune: "este echipat cu SSD, unitate de memorie mai rapidă de până la 6 ori faţă de clasicul HDD..."
Dar poate sunt eu idiot şi am impresia că un Marketing Manager care ţine o cuvântare la o lansare a unei noi game, pentru o marcă pecum Sony Vayo, nu ar fi trebuit să facă greşelile de mai sus...şi asta în doar 5 minute! Chiar sunt curios să-i citesc nişte e-mailuri sau rapoarte sau, mai bine, să aud cum vorbeşte într-o şedinţa de lucru.