Vânzător în Mall - Clienţii Spun Lucruri Trăznite

Se pare că Vânzător în Mall are ceva succes printre cei 4-5 oameni care citesc blogul. Unii dintre ei, vânzători în mall la rândul lor, s-au transformat în reporteri de teren şi-mi relatează mici întâmplări cu şi despre clienţi.
Se pare că se va transforma această rubrică într-un serial cu mai multe episoade decât Tânăr şi Neliniştit.

*Clienta: "Nokia 6600 aveţi?"
Vânzător: "Nu."
Clienta: "Dar pe altă culoare?"




*Iar am primit întrebarea:
"Baterie pentru ceas aveţi?"

*Client: "Bună ziua, am sunat să va întreb dacă aveţi un anumit produs pe stoc..."
Eu: "Bună ziua. Ziceţi, ce produs?"
Client: "Televizorul ăla la 1500 de lei."

*Altă întrebare stupidă:
"De banii ăştia ce ştie să facă?"
Un coleg din alt magazin, într-o zi ca asta, i-a aruncat scurt: "Să f%@a!"

*Într-un alt magazin din mall vine un client deoarece nu-i mai mergea modemul pentru internet. Vânzătorul constată că este de vină cartela SIM (este modem de la o firmă de telefonie mobilă) şi-i oferă clientului altă cartela. După o oră clientul se întoarce ca tot nu-i merge.
Morală: dacă nu scoţi SIM-ul defect pentru a-l înlocui cu cel nou nu o să meargă!

*Sună telefonul:
"Bună sunt de la magazinul xyz din Mangalia, cu cine vorbesc?"
Eu: "Cu mine!"

Va urma că ziua încă nu s-a terminat...