Renovări

Ce ţi-e şi cu bloguitu' ăsta! Când te apuci o faci deoarece crezi că eşti super mega interesant şi ai nişte idei aşa de senzaţionale încât trebuie să le audă toţi sau pur şi simplu te apuci ca să nu mai vorbeşti singur. Intri pe un sait de genul blogger.com şi înainte să-ţi dai seama că n-ai publicat nici măcar un text de 3 cuvinte te-ai lăsat acaparat de cum o să arate şi-ţi petreci zile şi nopţi doar "lucrând" la design. Pe urmă descoperi că se pot face bani din blogăreala. Şi iar te apuci de cercetări şi diverse combinaţii şi iar pierzi nopţi citind părerile "cunoscătorilor" despre cum au făcut ei catraliarde de euroi! Şi înveţi şi un pic de HTML plus Java sau PHP sau alte tâmpenii care te vor ajuta să-ţi modifici blogul. Afli de tag-uri şi meta tag-uri, înveţi să lucrezi cu crawlere şi cu google webmaster tools, îţi impopotonezi paginile cu diverse anunţuri de la AdSense sau bannere de la alte saituri care promit c-o să-ţi genereze traficul p@lii...Deci o să pierzi săptămâni bune şi nu să să scrii nimic interesant.



După toate astea,în cazul în care încă nu te-ai plictisit de bloguit, o să ştergi toate modificările aduse blogului standard şi o să alegi ceva minimalist, uşor de parcurs/citit. Până la urmă, dacă vrei bani, asta-i cea mai sigură şi simplă cale: scrie şi generează-ţi singur trafic prin calitatea articolelor; după un timp (luni, ani) o să vină şi reclamele plătite.
Să revenim la "găina" noastră. Din când în când mai modific şi eu aspectul. Asta fac de 2 zile: scot poze de fundal, scot bannere idioate, schimb culori şi, cel mai important, am corectat toate articolele (sper că în proporţie de 99% să-mi fi reuşit) plus "traducerea" lor în romană. M-a ajutat enorm saitul diacritice.com şi-l recomand tuturor celor care vor să convertească un text simplu (nu-mi vine în minte cum se numeşte un text fără diacritice) într-unul cu diacritice. Simplu de utilizat, nu trebuie să te înscrii, fără reclame sau alte lucruri. Am că mai face şi traduceri  dar pe astea nu le-am încercat însă dacă funcţionează la fel de bine precum conversia textelor atunci este "da shit"!
A, da, să nu uit: am băgat butoane de "like" şi "share" aşa că folosiţi-le!