Câteva precizări


Nu scriu zilnic și poate nici lunar. Scriu când și ce am chef, fără vreo influența din partea altei persoane. Sunt doar gândurile și părerile mele și  din cauza acestor lucruri s-ar putea, cum s-a întâmplat în ultima vreme, să dați peste câteva luni de „seceta” sau să abordez subiecte despre unele evenimente care s-au petrecut deja; cum s-ar zice în presă: nu mai sunt de actualitate.
 Nu mă interesează, momentan, să am un blog actualizat zilnic cu sute de articole în fiecare săptămâna deoarece nu am nici „șpemii” de oameni care-l citesc și nici nu fac vreun ban de pe urma lui. Poate, la un moment dat, o să se transforme sau poate nu.  Așa-s eu și nu am chef să mă schimb. Momentan.
Sper ca măcar în fiecare săptămâna de acum în colo să reușesc (adică să nu-mi fie prea lene) să pun pe hârtie 2-3 dintre aberațiile mele , păreri rumegate ore în șir în creieraș (adică atunci când vorbești cu mine și eu nu te ascult) și pe care adesea se întâmplă să nu le împărtășesc nici măcar cu foaia darămite față în față cu o persoană.
P.S. "Vânzător în Mall" a murit deoarece nu mai lucrez într-un mall.