Iadul alb

Ante scriptum: De fiecare dată când veți citi "Iadul Alb" vreau să va imaginați "melodia" asta. De fapt de fiecare dată când voi scrie "Iadul Alb" va fi și link către ea.

De vreo 2-3 zile, în puncte strategice ale orașului Constanța, au fost plasate diverse utilaje pentru deszăpezirea orașului în momentul în care va ajunge și aici terifiantul și igrozitorul "Iad Alb"!

Când le-am văzut am utilizat în mintea mea proprie meme-ul "Not Bad" și m-am gândit că în sfârșit lucrurile se mișcă, intră pe un făgaș normal.



De vreo 2-3 ore, în Constanța, ninge așa cum au anunțat la televizor și... Ta-Taaaaaaaa! Niciun utilaj de deszăpezire, nicio urmă că ar fi trecut vreunul... Nimic, nada, canci, yoc și alte expresii de genul ăsta. I-a luat iarna pe nepregătite iar? Dacă-i așa sunt mai proști decât mi-aș fi putut închipui. Problema mea este că nu prea cred vrăjeală cu "nepregătitul". Manevra se desfășoară așa: cât nu ninge, toate utilajele pe stradă; când ninge cât mai puține practic și cât mai multe teoretic (pe hârtie); când se oprește ninsoare și vremea se încălzește iar, toate utilajele pe stradă deoarece trei sferturi din muncă o face vremea. Rețeta perfectă să se fure din banul public! "Not Bad" mĂzăriche, dar acum "GTFO" și fă-ți treaba!

Mai tare decât această problemă mă enervează aia prinși de "Iadul Alb". Adică ăia care au plecat la drum, cu mașina proprie sau cu vreun microbuz/autobuz particular, și au rămas înzăpeziți. Bă, cât de idiot poți fi să ți se întâmple asta?! De 3-4 zile la televizor sunt avertismente: vine ninsoarea, vine viscolul, vine "Iadul Alb", vine pula-n cur! nu plecați la drum decât dacă sunt urgente medicale sau ceva de genul ăsta! Ete, canci! Poa' să înțeleagă țăranu'? Păi cum, el melteanu' cu juma de kil de aur la gât, să asculte de autorități? Ce-s ăia mai destepți decât el? Toți e proști și voi destepți, nu? Ete că nu! și acum vă dârdâie curu' în zăpada! Culmea este că atunci când  îi bagă vreo televiziune în seamă toți se plâng: nu a făcut nimeni nimic pentru noi, nu a venit nimeni, murim de frig și foame! Uite că am izbucnit în lacrimi! Da-s de la atâta râs! Voi ați văzut ce-i pe autostrăzi? Cu ce vreți să vină aia după voi? Cu Chuck Norris? Și dacă vin, sunteți dispuși să va părăsiți mașinile ca să va ducă armata la loc sigur? Nu a făcut nimeni nimic pentru voi, nu? Da ăia ce căcat mănâncă la televizor cu avertismentele și comandamentele de urgență? Va meritați soarta!