Schimbari si tutoriale

 Dacă ai un blog vrei să te faci cunoscut. În ziua de astăzi cunoscut înseamnă Facebook. Raportat la un blog (ori sait) ajungem la "social plugins" adică butoanele de like și share dar și căsuța de comentarii Facebook. Platforma Blogger nu-ți oferă widget-uri cu așa ceva deci trebuie să te chinui un pic, să cauți pe net, să faci experimente, să pierzi nopți și ajungi uneori să-ți bagi pula și să renunți. Până la urmă tu ai vrut un blog nu să înveți html, xhtml, CSS, Java sau alte tâmpenii. Eu îți dau dreptate, însă pe cei de la Blogger nu-i impresionezi.



M-am chinuit foarte mult să găsesc cum să întroduc secțiune de comentarii Facebook pe blog în așa fel încât să nu pierd comentariile vechi, să existe opțiunea să se poată comenta și clasic, să scrie "Îmi place" în loc de "Like" și alte tâmpenii de astea. Avantajul meu este că am mult timp liber, răbdare și am un pic idee cu ce se mănâncă diverși hatemelei. Fiind "băiat de treabă" m-am gândit să strâng sub eticheta "Blogger Tricks" o serie de articole despre ce și cum să faci legat de aceste probleme, în pași simpli, fără să trebuiască să intri prea mult în detalii tehnice. Sper să-i fie cuiva de folos. Dacă aveți întrebări sau dificultăți scrieți un comentariu la articolul respectiv că nu mă supăr... poate chiar o să răspund :))

 Acum trebuie să dezvălui și scopul secret pentru care fac asta: îmi este mai ușor să țin aceste informații într-un singur loc pentru a nu fi nevoit să le caut în cazul în care o să mai am nevoie de ele.

P.S. Secțiunea de comentarii apare dacă intri pe fiecare articol în parte, nu este vizibilă pe pagina principală. Adică trebuie să dai click pe titlul articolului.