O duminică frumoasă de primăvară - partea 2

Partea 1 o găsiţi aici.

Tot soare afară da' nu şi pentru mine. Tot la muncă, numai că deja au reuşit să-mi strice ziua cocalarii de mall orice vârstă, sex sau naţionalitate ar avea ei.
M-am săturat de orientalii care vin să cumpere de la mine: "Da che reduchere faceţi dache eu cumper?" "Cu cati' dati' le mine dacă iau asta?" şi întrebările astea le aud chiar dacă achiziţionează un produs de 100 de lei! În cazul in care le fac o reducere atunci să te ţii:
"V-am făcut o reducere şi aveţi de plată x lei."
"X lei, eu avem doar y lei... Îţi dau y lei şi remane asea, nu?"
"A...nu!"
sau




"Doar x lei?! Brea butine!"
Unii ar sări cu gura pe mine: "Ce vrei, asta este tratidia, cultura lor..." Ei bine, mi se rupe mie de tradiţia sau cultura lor! "Când eşti la Roma, poartă-te ca românii" spune o vorba. Ok, vor în Europa, emigrează din ţările lor de rahat, atunci să adere la principiile şi valorile noastre sau să se întoarcă printre capre, cămile şi dune de nisip!


M-am săturat de "căpşunarii" în vizită prin ţara. Mă umple de scârbă cum "au uitat" ei limba romană după doi ani în "espania". Îmi întoarce stomacul invers propoziţia: "Afară este altfel"! În România îţi schimb produsul în conformitate cu anumite norme şi legi care, din întâmplare, sunt aceleaşi ca în toată Europa! În România plăteşti pe o pungă/sacoşa care nu este biodegradabilă deoarece aşa spun normele Europene! În România doar ţiganii se îmbrăca aşa cum sunteţi îmbrăcaţi voi! Eu nu spăl toalete şi nu şterg moşnegi de c@#at la c#r cum faci tu în Spania/Italia! În România nu se uită lumea pe stradă la mine ca la ultimul ţigan aşa cum se uită italienii/spaniolii la tine!

M-am săturat de ipocriţii care-mi zic: "Am găsit eu pe net şi acolo scrie că am dreptate!" şi-mi citează un fragment dintr-o H.G./O.G./Lege care este scos din context în cel mai bun caz (culmea este că în majoritatea cazurilor ceea ce-mi citează ei a fost abrogat de câţiva ani!)

M-am săturat de cei care preferă să se plimbe prin mall cu orele decât să se plimbe prin parc!


M-am săturat să văd copii recompensaţi cu mec şi cafeceu dacă-s cuminţi! M-am săturat să văd "excursii" organizate de învăţătoare/educatoare la mechdonalds! M-am săturat să văd/aud copii isterici şi părinţi indiferenţi.

M-am săturat de tinerii "cul" cu freze rasta, socialişti sau anarhişti, tricouri cu Guevarra, anti globalizare, care salvează balenele şi sting lumina de "ora pământului" dar o ard prin mall duminica câte 3-4 ore şi beau cola sau mănâncă un bicmac natural, ecologic, care respectă angajaţii şi animalele şi natura şi pământul!

M-am săturat de oamenii care folosesc "cuvinte" de genul: reciargabil, tivi, meneger, microueive, discount, uateva, selfone, fotofreim etc.